niedziela, 16 sierpnia 2015

Kotku, kotku chodź tu do mnie dam Ci .....rybkę

Suszone Rybki dla kotów, koty podobno   to uwielbiają  , ale czy naprawdę tak jest ?
Sprawdźmy to !

 Rybki po rozpakowaniu  śmierdzą okropnie  ,ale sprawdźmy ich skład (może będzie lepszy niż ich zapach, w co wątpię).Czytając informację zawartą na opakowaniu dowiadujemy się ,że: skład; ryby i  podroby rybne .Sposób użycia ;dziennie dla jednego zwierzęcia .Małe koty od 1-5, duże 5-10 .Nie zapominać o codziennej zmianie wody do picia .Składniki analityczne : proteiny suche 63%,tłuszcze surowe 3,7% celuloza surowa 0,10 % popiół surowy 19% . Po przeczytaniu  zawartość obejrzałam  dokładnie rybki , nie przekonały mnie,że są dobre dla mojego kota , wręcz odwrotnie bałam się jej je dać . Po dłuższym zastanowieniu stwierdziłam , że zobaczę tylko  czy jest z jej strony jakiekolwiek zainteresowanie nimi.

Jak widzimy na załączonym obrazku  zainteresowanie było małe  .
Podsumowując:
- paczka rybek kosztuje około 6 zł
-kot nie był zainteresowany rybkami
-rybki nie zachęcają swoim wyglądem i zapachem
Teraz wiem jedno więcej tych rybek nie kupię , wolę zainwestować w zabawkę dla Sisi np . myszkę, którą   uwielbia się bawić, myszka starczy jej na dłużej  i będzie miała więcej frajdy :)
A jeżeli  bd chciała dać jej jakiś dobry smakołyk  to  kupię  kawałek mięska ;)
Jest zdrowszy i będzie na pewno jej bardziej smakował.




Podziel się z  nami  opinią na temat ,,Kotku, kotku chodź tu do mnie dam Ci .....rybkę ,,
Czekamy na twój komentarz !
                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podziel się z nami swoją opinią!
Dziękujemy za każdy komentarz :)